فرم جستجو

Slide background Slide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide background
برگزیدگان انتخاب شدند

اختتامیه فصل وصل

رویداد رقابتی - آموزشی #فصل_وصل با اعلام برگزیدگان به پایان رسید. این رویداد در روزهای ۳۱ مرداد ۱ و ۲ شهریور در محل مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین تهران با حضور ۱۵۰ نوجوان و جوان متخصص در حوزه بازی و نرم افزار در قالب ۳۰ گروه برگزار شد. ...
رویداد سه روزه بازی و نرم‌افزار تلفن همراه #مسجد_محور

فصل وصل (۱۳۹۷)

رویداد تخصصی رقابتی-آموزشی بازی و نرم‌افزار تلفن همراه در تاریخ ۳۱ مردادماه تا ۲ شهریور ۱۳۹۷ در تهران برگزار می شود.   ...
اولین نشست

بازیهای رایانه‌ای،چیستی، ضرورت ها، و چالشهای فقهی

نخستین نشست از سلسله نشست های الگوی فقهی بازی های رایانه ای، با موضوع (بازی های رایانه ای، چیستی، ضرورت ها، و چالش های فقهی) توسط مرکز دانش بازیهای رایانه ای (مدبر)  برگزار شد. ...
در جشنواره بازی موبایلی IMGA

افتخاری دیگر از بازی خاک

بازی "خاک" از محصولات مرکز بازی و سرگرمی سازمان فضای مجازی سراج، نامزد بهترین بازی موبایل جهان در چهاردهمین دوره جشنواره IMGA Global سان فرانسیسکو آمریکا شد. ...
توضیحی مختصر بر

برش عمودی Vertical Slice

برش عمودی تکه‌ای کوچک اما جامع از بازی است که ظاهر و حس بازی اصلی را داشته و به مانند آن نیز بازی می شود (تکه‌ای از هر بخش با بالاترین کیفیت). چنین چیزی قلب و عمق تجربه محصول نهایی را در دسترس ما قرار می­ دهد  ...
اصطلاحی جدید در مطالعات گیم

بازی‌نما (ماشینیما):بازیهای ویدیویی به مثابه‌‌ی یک فرم هنری؟

 بازی‌نما به " هنر ساخت فیلم های انیمیشن در یک محیط سه بعدی مجازی بصورت ریل تایم" (مارینو، ۲۰۰۴، ص۲) گفته می شود. به بیان ساده‌تر به معنی ساخت فیلم از بازی‌های ویدیویی است. در مطالعه این فرم ترکیبی جدید، به دنبال بررسی حال و آینده ارتباط این شیوه که خود در پی تبدیل شدن به یک رسانه است بوده‌ایم. ...
برنامه ملی فعالان شاخص جبهه فضای مجازی انقلاب اسلامی

برنامه چهارمین دوره فصل وصل (سال۱۳۹۶)

به نظر می رسد آنچه در مقطع فعلی ریشه بسیاری از مشکلات موجود جبهه فرهنگی انقلاب است، مسئله کوچک شدن و در نتیجه تحریف هدف است. اگر هدف را به مثابه‌ قطب نما تصور کنیم، می توان گفت «تنظیم نبودن قطب نما» نام دیگر این مشکل است. ...

کنفرانس ملی تحقیقات بازیهای دیجیتال

کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال یا Digital Games Research Conference (DGRC) بزرگترین کنفرانس ایرانی با محوریت بازی‌های دیجیتال است که با رویکردی جامع و میان‌رشته‌ای تلاش می‌کند شبکه پژوهشگران این حوزه را در رشته‌های مختلف، از علوم فنی و مهندسی، پزشکی و هنر تا علوم انسانی، گسترش داده و با خلق هسته‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، دانش تولید شده را به صنعت منتقل نماید. ...

بازی‌های رایانه‌ای و سیاست گذاری آموزشی در دنیا

در حال حاضر بازی ها بخش عمده ای از زندگی بسیاری از جوانان را تشکیل می دهند.  هم اکنون بازی ها، سیاست جالبی برای فروشندگان است، کسانی که به دنبال تکنولوژی ای می گردند تا به نوسازی مدارس کمک کند. و مورد بعدی اینکه علی رغم فقدان شواهد، گزارش های رو به رشدی وجود دارد که از آموزش بازی ها خبر می دهد. ...

جار و جنجال های جدید سیاسی در دنیای بازی های کامپیوتری

بازی های کامپیوتری به دلیل ضریب نفوذ بالای خود در میان علاقه مندان به صنعت سرگرمی (که هر روز در حال فزونی یافتن نسبت به روز قبل است)، این روز ها از قامت یک سرگرمی صرف فرا تر رفته اند و از همین رو می توان رد پای مهم و موثر آن ها را در عرصه های کاملاً متفاوتی نظیر سیاست نیز مشاهده کرد. ...

صفحه‌ها